MilSim 24h Kryptonim „Skrzyp Polny” 22-23 listopada 2014

W dobie elektronicznego wywiadu, satelitów potrafiących sfotografować gazetę tak by jej treść była czytelna tradycyjne działania rozpoznawcze zdają się nieuchronnie przejść do historii… A jednak nie….

Seria fotografii lotniczych i satelitarnych dostarczyła Sztabowi tylko powierzchownych informacji o tajemniczym obiekcie, który kryje się pod kryptonimem „Skrzyp Polny”. Zapada decyzja by w teren wysłać wyspecjalizowane jednostki rozpoznawcze aby zweryfikować i uzupełnić o szczegóły dane o tajemniczym obiekcie. Kłopot w tym, że interesujący teren kryjący tajemnicę znajduje się w głębi terytorium potencjalnego nieprzyjaciela. W sytuacji kruchego rozejmu jaka obecnie panuje to bardzo niekorzystna sytuacja…

MilSim listopad plakat wer 3a -  mały

Jedyna nadzieja w kilkuosobowym w pełni autonomicznym na czas operacji pododdziale rozpoznawczym, który zdoła przeniknąć na teren, rozpoznać wskazane obiekty i zniknąć zanim nieprzyjaciel go wytropi a następnie pokazowo zlikwiduje. Zyskując dodatkowo punkty w wojnie propagandowej. Chodzi o możliwie dokładną i możliwie dyskretną akcję rozpoznawczą. A w razie wystąpienia sprzyjających okoliczności także pozyskanie prototypów nieprzyjacielskich urządzeń elektronicznych i/lub projektów.

GRA WOJENNA typu MilSim trwająca ok 24 godzin.

Lokalizacja:  województwo lubuskie. Punkt zborny, parking i sztab operacji w miejscowości LUBRZA. Szczegółowa informacja dla zgłoszonych ekip.

Uczestnicy występują w 2 kategoriach:

Siły regularne – to wojsko regularne dysponujące zapasami ludzkimi i materiałowymi, stałą bazą i transportem. Wszelkie pytania zgłoszenia uczestnictwa  i inne sprawy mail: regular-skrzyp-alloutdoor@wp.pl

Siły rozpoznawcze – niewielkie wyspecjalizowane grupy zabierające ze sobą w teren całe niezbędne do działania wyposażenie. W grze uczestniczą maksymalnie 4 drużyny rozpoznawcze. Oddział z chwilą opuszczenia środka transportowego pozostaje w pełni autonomiczny do końca operacji. Składa raporty o dokonanych postępach.

Zgłoszenia gotowych do wzięcia udziału w akcji oddziałów liczących od 4 do 8 osób mailem: zwiad-skrzyp-alloutdoor@wp.pl

 

Wpisowe na grę 50pln / osoba ( „siły rozpoznawcze” wpłacają jedną transzą za cały oddział )

81 1950 0001 2006 0850 2368 0002

nie później niż do 15 listopada 2014 00.00LT

dodatkowo każdy we własnym zakresie może zamówić  nocleg.

Ośrodek Martinez w Lubrzy noc z 22/23 listopada 2014 cena 50pln ze śniadaniem (wymagany własny śpiwór) kontakt:601649750 hasło: „Skrzyp Polny”

 

ZASADY BEZWZGLĘDNIE W GRZE:

1. Broń i amunicja: zorganizowana we własnym zakresie, przy czym na polu walki amunicja przenoszona może być w dowolnej liczbie na człowieka ale nie więcej niż 60BB na magazynek . Zasilanie amunicją broni wsparcia  – hi-cap pasujący do danego typu repliki (może być używany tylko do broni wsparcia wszystkie hi-capy należy zgłosić do oznaczenia przy rejestracji – nie używamy ich z inną bronią).

Siły rozpoznawcze posiadają cały zapas amunicji tylko i wyłącznie w magazynkach. (dowolna ilość magazynków na grupę w ograniczona tylko udźwigiem członków oddziału)

Wojsko regularne podczas działania w terenie tylko amunicja w magazynkach na ogólnych zasadach, oddział po powrocie do bazy uzupełnia amunicję do stanu początkowego.

2. Łączność i komunikacja:

Łączność pomiędzy kierownictwem gry a stronami konfliktu za pomocą GSM przez cały okres gry. Sprawy rutynowe i awaryjne via GSM ( numery obowiązujące zostaną podane podczas odprawy )

Oddziały rozpoznawcze podają raporty sytuacyjne wedle wzoru:

„Kod oddziału – kod RTO – godzina – raport o zdarzeniu (odnalezienie/zabezpieczenie obiektu ruchomego, zidentyfikowanie obiektu nieruchomego), z odpowniednim kodem potwierdzającym”

„Kod oddziału –  Kod RTO –  godzina – raport o dostrzeżeniu jednostek npl’a zawierający współrzędne, kierunek, ilość, uzbrojenie, czas obserwacji – ewentualny kontakt ogniowy i jego wynik”

Łączność wewnętrzna w grupach w trakcie gry za pomocą PMR ( oddziały rozpoznawcze – dowolne nieparzyste kanały , wojsko regularne – dowolne parzyste kanały – wolno podsłuchiwać i dezinformować nieprzyjacielskie kanały, nie wolno blokować ani zaśmiecać kanałów npl’a)

Oddziały regularne składają raporty po wykonanych zadaniach rutynowe + raporty specjalne na temat zaobserwowanych działań nieprzyjaciela w terenie. Według wzoru:

„Kod oddziału –  Kod RTO –  godzina – raport o dostrzeżeniu jednostek npl’a zawierający współrzędne, kierunek, ilość, uzbrojenie, czas obserwacji – ewentualny kontakt ogniowy i jego wynik”

3. Trafienia i eliminacja członków oddziału w trakcie wykonywania zadań:

Oddział rozpoznawczy:

Trafienie w głowę lub korpus eliminuje z dalszej walki, trafienie w broń lub kończynę oznacza ranę którą należy możliwie szybko opatrzyć. Ranny może uczestniczyć w działaniach oddziału rozpoznawczego za wyjątkiem prowadzenia ognia. Opatrzony funkcjonuje normalnie do następnego trafienia które oznacza WZW. Oddział który utraci 3/4 składu składa meldunek. I postępuje zgodnie z otrzymanymi instrukcjami.

Siły regularne:

Każde trafienie w trakcie wymiany ognia eliminuje żołnierza z dalszej akcji oznacza się jako trup i kładzie czekając zakończenia wymiany ognia. Niezależnie od wyniku walki wraca do bazy głównej gdzie podlega „przywróceniu” do zdolności bojowej w ciągu 1godziny od momentu przybycia

 

4. Transport i ewakuacja z pola walki:

Wyznaczone zostaną i podane do wiadomości współrzędne punktów, z których odbywać się będzie ewakuacja graczy eliminowanych w trakcie rozgrywki.

Oddziały szturmowe zbierają poległych przy ewakuacji po desancie.

 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *