Nasz sprzęt LASERTAG

W chwili obecnej dysponujemy 35 karabinkami i rosnącą liczbą elementów dodatkowych wzbogacających grę:

Alloutdoor.pl - sprzęt przed akcja

Alloutdoor.pl – sprzęt przed akcją

Prezentacja sprzętu

Prezentacja sprzętu

  • AK12 – mamy ich 26 sztuk, ich zaletą jest mała waga (ok 1,2 kg) i niesamowita poręczność, trafienia uzyskiwaliśmy na dystansie 120-160m. Doskonała broń do wprowadzenia Cię w tajniki LASERTAG. To replika wchodzącego właśnie na wyposażenie subkarabinka AK wzór 2012.
  • AK74M – standardowy karabinek szturmowy Rosji (waga 3,6kg), całkowicie metalowa replika automatu Kałasznikowa, donosi na 200+m i gdy potrzeba zaopatrzymy go dla Ciebie w lunetę lub kolimator…. do dyspozycji mamy 2 szt AK74M
  • AK74U –  desantowa wersja karabinka szturmowego AK74, skrócona lufa i lekka ramowa kolba czynią go bardziej poręcznym od standardowego AK (waży ok 3,2kg). Do dyspozycji są 2 szt AK74U w różnych konfiguracjach.
  • M4 – standardowy karabinek szturmowy USArmy (waga 3,3kg) całkowicie metalowa replika M4, dzięki licznym szynom RIS można go doposażyć w zależności od potrzeb scenariusza, trafia na 200+m. W tej chwili dysponujemy 2szt. karabinu M4.
  • G36 – standardowy karabinek szturmowy Bundeswehry (waga 3+kg), replika oryginału zaopatrzona w szyny RIS umożliwiające konfiguracje elementów stosownie do prowadzonych działań. Donośność skuteczna przekracza 200m.
  • MP5 –  legendarny pistolet maszynowy, na kilkadziesiąt lat wyznaczał standardy wyposażenia oddziałów antyterrorystycznych w całej Europie. Waży niecałe 3kg i jest wierną repliką oryginału. Dzięki 3 szynom RIS można zaopatrzyć go w akcesoria dodatkowe.
  • AS WAŁ – legendarny karabinek szturmowy Specnazu, pierwszy na świecie w standardzie zaopatrzony w integralny tłumik dźwięku. W Rosji znany jest też pod nazwą ”Cień”. Waży ok 2,7kg i dzięki szynie montażowej można zaopatrzyć go w dowolny celownik kolimatorowy czy lunetę.
  • SWD-S – desantowa wersja karabinu wyborowego Dragunowa, metalowa replika waży 4,5kg a wyposażony w celownik optyczny umożliwia trafienie celu na dystansie grubo ponad 300m – idealny karabin dla wprawionych graczy, grających w sprawdzonym i zgranym teamie.

Dodatki:

  • Apteczka polowa /  magazyn amunicji – mała pożyteczna stalowa skrzynka, która w porę odnaleziona w terenie umożliwi odtworzenie utraconych punktów życia lub uzupełni zapas amunicji.
  • Bomba z zapalnikiem czasowym – wystarczy donieść do celu i uruchomić, zniszczy każdy cel w promieniu nawet 15m ( w sprzyjających warunkach )
  • Tarcza uniwersalna  –  dzięki niej wiesz w jakiej drużynie grasz, a także możesz się dowiedzieć z jakiej odległości jesteś w stanie trafić w cel
  • RPG – „kogut” poinformuje Cię czy pojazd, którym miałeś zostać ewakuowany nie został „trafiony z RPG i zniszczony”
  • RPG – „rura” dzięki której można „pozbawić” przeciwnika transportu bądź zniszczyć określony obiekt terenowy
  • Punkty Kontrolne PK – potwierdzające dominację danej strony nad obiektem czy terenem (rozmieszczone w terenie PK czekają na potwierdzenie „zaliczenia” ich przez walczące drużyny, PK przejmuje wówczas kolor drużyny, która do niego dotarła. Przeciwnicy mają określony długością trwania rundy czas na dotarcie do danego PK i przejęcie go „swoim” kolorem drużyny – po upływie zaprogramowanego czasu rundy PK blokuje się i podaje „pulsacyjnie” kolor zwycięskiej drużyny)
  • Punkt Dowodzenia PD – dzięki możliwości różnego skonfigurowania oprogramowanie może byc magazynem amunicji, apteczką , niebezpieczną anomalią albo dodatkowym punktem kontrolnym w terenie.
  • Granat Obronny F1 –  klasyczna ”szyszka” co tu dużo pisać…. w grze potrafi być ”śmiertelnie” niebezpieczny nawet dla użytkownika który przed chwilą go rzucił… jest doskonałym dodatkiem do gier w terenie zabudowanym.

Każdą z dostępnych broni i elementów dodatkowego ekwipunku możemy przeprogramować na potrzeby konkretnego scenariusza. Możesz sam wymyślić scenariusz albo zdać się na nasze pomysły i znaleźć coś na naszej stronie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *