Bronie i ekwipunek
W ciągu ostatnich 7 lat w czasie których zajmowaliśmy się organizacją i prowadzeniem Terenowych Gier LaserTag rozbudowaliśmy spory arsenał zarówno broni jak i akcesoriów dodatkowych wzbogacających możliwości tworzenia scenariuszy.
Dysponujmy kilkudziesięcioma „tagerami” w kilkunastu typach odzwierciedlających główne typy używanych w Europie i na świecie karabinów…
• AK12 – mamy ich 41 sztuk, ich zaletą jest mała waga (ok 1,2 kg) i niesamowita poręczność, trafienia uzyskiwaliśmy na dystansie 120-160m. Doskonała broń do wprowadzenia Cię w tajniki LASERTAG. To replika wchodzącego właśnie ( z bólami) na wyposażenie subkarabinka AK wzór 2012.
• AK74M / AK74U / AK47 / Beryl – standardowy karabinek szturmowy Rosji i w różnych wersjach krajów dawnego „bloku wschodniego” (waga ok 3,6kg), całkowicie metalowa replika automatu Kałasznikowa, donosi na 200+m i gdy potrzeba zaopatrzymy go dla Ciebie w lunetę lub kolimator…. do dyspozycji mamy 5 szt w różnych wersjach
• M4 – standardowy karabinek szturmowy USArmy (waga 3,3kg) całkowicie metalowa replika M4, dzięki licznym szynom RIS można go doposażyć w zależności od potrzeb scenariusza, trafia na 200+m. W tej chwili dysponujemy 4szt. karabinu M4.
• G36 – standardowy karabinek szturmowy Bundeswehry (waga 3+kg), replika oryginału zaopatrzona w szyny RIS umożliwiające konfiguracje elementów stosownie do prowadzonych działań. Donośność skuteczna przekracza 200m. 4 szt czekają w magazynie.
• G3 – poprzednik G36 na wyposażeniu Bundeswehry… jest w magazynie i czeka na udział w misji.
• MP5 – legendarny pistolet maszynowy, na kilkadziesiąt lat wyznaczał standardy wyposażenia oddziałów antyterrorystycznych w całej Europie. Waży niecałe 3kg i jest wierną repliką oryginału. Magazyn ma „na stanie” 2 szt.
• AS WAŁ – legendarny karabinek szturmowy Specnazu, pierwszy na świecie w standardzie zaopatrzony w integralny tłumik dźwięku. W Rosji znany jest też pod nazwą ”Cień”. Waży ok 2,7kg i dzięki szynie montażowej można zaopatrzyć go w dowolny celownik kolimatorowy czy lunetę.
• SWD-S – desantowa wersja karabinu wyborowego Dragunowa, metalowa replika waży 4,5kg a wyposażony w celownik optyczny umożliwia trafienie celu na dystansie grubo ponad 300m – idealny karabin dla wprawionych graczy, grających w sprawdzonym i zgranym teamie.
• L85 – Brytyjski bezkolbowy karabinek szturmowy, poręczna maszynka, czeka na „brytofila”. Pozawala na skuteczny „ogień” na dystansie ok 200m
• lkm Minimi – wszędzie tam gdzie potrzebny jest „ogień zaporowy” przyda się na pewno, nasz „potwór” waży 8kg i jest gotowy do działa podczas każdej misji którą zaplanujecie.
Akcesoria wspomagające LaserTag:
• Apteczka polowa / magazyn amunicji – mała pożyteczna stalowa skrzynka, która w porę odnaleziona w terenie umożliwi odtworzenie utraconych punktów życia lub uzupełni zapas amunicji.
• Bomba z zapalnikiem czasowym – wystarczy donieść do celu i uruchomić, zniszczy każdy cel w promieniu nawet 15m ( w sprzyjających warunkach )
• Tarcza uniwersalna – dzięki niej wiesz w jakiej drużynie grasz, a także możesz się dowiedzieć z jakiej odległości jesteś w stanie trafić w cel
• „Czujnik Obiektowy” – poinformuje Cię czy pojazd, którym miałeś zostać ewakuowany nie został „trafiony i zniszczony”, w innej konfiguracji potwierdzi zniszczenie „celu misji”
• RPG – „rura” dzięki której można „pozbawić” przeciwnika transportu bądź zniszczyć określony obiekt terenowy
• Punkty Kontrolne PK – potwierdzające dominację danej strony nad obiektem czy terenem (rozmieszczone w terenie PK czekają na potwierdzenie „zaliczenia” ich przez walczące drużyny, PK przejmuje wówczas kolor drużyny, która do niego dotarła. Przeciwnicy mają określony długością trwania rundy czas na dotarcie do danego PK i przejęcie go „swoim” kolorem drużyny – po upływie zaprogramowanego czasu rundy PK blokuje się i podaje „pulsacyjnie” kolor zwycięskiej drużyny)
• Punkt Dowodzenia PD – dzięki możliwości różnego skonfigurowania oprogramowanie może być magazynem amunicji, apteczką , niebezpieczną anomalią albo dodatkowym punktem kontrolnym w terenie.
• Granat Obronny F1 – klasyczna ”szyszka” co tu dużo pisać…. w grze potrafi być ”śmiertelnie” niebezpieczny nawet dla użytkownika który przed chwilą go rzucił… jest doskonałym dodatkiem do gier w terenie zabudowanym.
• „Anomalia” lub „Uran” – charakterystyczny owalny pojemnik zawierający wirtualne (odczuwalne dla uczestników gry ) promieniotwórcze niebezpieczeństwo lub dyskretne uzdrowienie… fantastyczny dodatek do scenariuszy fabularnych…
• Mina Claymore – dobrze ustawiona „pułapka minowa” może zepsuć misterny „ważny plan”….
Sledź nasz profil na FB, dowiedz się z pierwszej ręki, o tym co nowego pojawiło się w naszym arsenale.